Grasshopper اجازه می دهد تا طراحان مدل سازی الگوریتمی مبتنی بر مولفه های گرافیکی را در Rhino انجام دهند. پایتون این قابلیت را گسترش می دهد، به شما این امکان را می دهد که اسکریپت های سفارشی برای Grasshopper ایجاد کنید و کارهای پیچیده تر را با کار مستقیم با Rhino API انجام دهید. این دوره زبان برنامه نویسی پایتون را برای طراحانی که میخواهند با Grasshopper بیشتر کار کنند، معرفی می کند. در این دوره با پایتون، متغیرها، انواع داده ها، شرایط و حلقه ها، کتابخانه های اضافی برای گسترش Grasshopper و غیره آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • کامپوننت های پایتون
  • دسترسی به Rhino API
  • اصول برنامه نویسی پایتون
  • وارد کردن ماژول ها و کتابخانه ها
  • گردش کار Grasshopper
  • رزیابی سطوح
  • ایجاد و تقسیم سطوح
  • تبدیل هندسه
  • ایجاد هندسه از پایتون به Rhino
  • اضافه کردن اشیاء متن
  • صادرات فریم های رندرشده برای انیمیشن
  • و غیره