در این دوره با نحوه استفاده از Figma، ابزار طراحی UX، اضافه کردن محتوا به پروژه طراحی، کار با فریم، ایجاد و ویرایش اشکال، طراحی، اضافه کردن و قالب بندی متن، ایجاد نمونه اولیه و موارد دیگر آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • به این دوره خوش آمدید
  • آنچه را که یاد می گیرید
  • استفاده از فایل های تمرین
  • راه اندازی پروژه Figma
  • Figma چیست؟
  • راه اندازی فونت های محلی
  • اولین فایل خود را در Figma تنظیم کنید
  • اضافه کردن محتوا
  • تنظیم فریم ها
  • کار با صفحات
  • ایجاد و ویرایش اشکال
  • ترسیم
  • تصاویر و masking
  • اضافه کردن و قالب بندی متن
  • سازماندهی با لایه ها
  • کار با کامپوننت ها
  • اعمال محدودیت ها
  • نسخه بندی
  • نمونه سازی
  • نمونه اولیه چیست؟
  • یک نمونه اولیه ایجاد کنید
  • تیم ها
  • راه اندازی یک تیم
  • ایجاد یک پروژه
  • کار با کتابخانه های تیم
  • همکاری، اشتراک گذاری و صادرات
  • پیش نمایش زنده دستگاه
  • اشتراک گذاری
  • اظهار نظر
  • صادرات دارایی ها
  • نتیجه
  • مراحل بعدی