Google Tag Manager یک فن آوری داغ است که اجازه می دهد تا بازاریابان از یک کانتینر برای همه تگ های کد وب خود استفاده کنید. در این دوره با استفاده از Google Tag Manager، کار با حساب ها و کانتینرها، استفاده از تگ های Google Analytics، کار با نسخه های کنترل و دسترسی به کاربران، ایجاد متغیرهای سفارشی، رویدادهای Google Analytics با استفاده از triggers و غیره آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • کار با حساب ها و کانتینرها
  • نصب کانتینر در (WordPress (CMS
  • استفاده از تگ های Google Analytics
  • کار با متغیرها
  • ایجاد triggers
  • نسخه ی کنترل
  • اشکال زدایی تگ ها
  • استفاده از تگ های HTML سفارشی
  • و غیره