بدون درک روشنی از مشتری، شما نمی توانید یک محصول خوب بسازید. به همین دلیل توسعه مشتریان یک مرحله حیاتی مدیریت محصول است. توسعه مشتری، روند مصاحبه با کاربران واقعی و ایجاد شخصیت هایی است که نیازها و خواسته های آنها را خلاصه می کند. در این دوره، شما می توانید اصول اولیه توسعه مشتری را از جمله پیدا کردن کاربران، تهیه سوالات و انجام مصاحبه هایی که بینش دقیق را نشان می دهند، نحوه استفاده از اطلاعات، ایجاد شخصیت های کاربر و تست و اعتبارسنجی ایده محصول بیاموزید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • توسعه مشتری
  • توسعه مشتری چیست؟
  • مصاحبه های مشتری
  • چهار نوع مصاحبه
  • تفاوت های کلیدی در توسعه مشتری
  • با چه کسی باید صحبت کنید
  • پیدا کردن مصاحبه شوندگان در خارج
  • پیدا کردن مصاحبه شوندگان در داخل
  • چگونه آنها را ترغیب به حرف زدن کنید
  • تمرین نوشتن ایمیل ها
  • نحوه داشتن مصاحبه درست
  • مشتری به طور صحیح
  • شخصیت های کاربر
  • ابعاد شخصیتی کاربر در مصاحبه
  • مثال های دنیای واقعی از شخصیت های کاربر
  • مدیر محصول و data diet