اگر از مقدار تقاضا های کاری که هر هفته یا حتی هر روز دریافت می کنید، دست پاچه شده اید و با حجم کاری خود و حجم کاری کل تیم یا سازمان در چالش هستید، زمان آن فرا رسده تا از رویکرد دیگری استفاده کنید. در این دوره با مهارت ها، رویکردها، ابزارها و تکنیک های مهارت های مدیریت کار و درخواست، تعریف مدیریت درخواست، دلایل اهمیت آن در هر سازمان، مزایای داشتن رویکرد و فرآیند مدیریت درخواست، تمایز انتقادی بین تقاضا و کار را در ارتباط با سه نوع کار محتاطانه: عملیات، پروژه ها و ابتکارات، ایجاد backlogs، طراحی ساخنارهای مدیریت پروژه/برنامه/نمونه کار، مدل سازی تیم ها برای پشتیبانی از انواع فرآیندهای تقاضا و کار و غیره آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • اهداف دوره
  • تقاضا و کار
  • اصول مدیریت تقاضا را بررسی کنید
  • تقاضا چیست؟
  • درک انواع تقاضا
  • سطح تلاش (LOE)
  • تأثیرگذار
  • پیش بینی
  • شناسایی منابع تقاضا
  • PMO Deconstructed
  • ساخت فرآیند مدیریت تقاضای
  • مدیریت تقاضای عملیات
  • مدیریت تقاضای پروژه
  • ساخت فرایند مدیریت عملیات
  • سازماندهی عملیات
  • ساخت فرایند مدیریت پروژه
  • مدیریت پروژه سنتی
  • گروه های فرآیند Agile/Scrum
  • فرآیندهای دفتر مدیریت نمونه کارها
  • طراحی نمونه کارها
  • و غیره