چه اتفاقی می افتد وقتی کسی در شرکت شما ایده بزرگ بعدی محصول خود را می کشد؟ ابزار مدیر محصول برای آزمایش یعنی MVP را وارد می کند. MVPs (حداقل محصولات قابل اعتماد) برای تست ایده ها و ویژگی های جدید طراحی شده اند. آنها ممکن است کمی و یا هیچ قابلیتی نداشته اشند، اما آنها باید برای جمع آوری بازخورد دقیق اعتبار دارند. در این دوره با طراحی و اجرای آزمایشات برای مدیران محصول، ایجاد فرضیه کسب و کار و تعریف حداقل معیارهای موفقیت، ابزار و تکنیک هایی برای ایجاد MVP های مبتنی بر ایمیل، shadow buttons، پیام های «به زودی»، ارزیابی نتایج تست و غیره آشنا می شوید.

سرفصل:

  • مفهوم سازی راه حل
  • MVP چیست؟
  • چگونه مدیران محصول درباره MVP ها فکر می کنند؟
  • هفت مرحله برای اجرای آزمایش MVP
  • شناسایی فرضیه های شما
  • پیگیری: بیایید فرض را برای Zirx شناسایی کنیم
  • خطرناک ترین فرضیه ها را پیدا کنید
  • تصمیم گیری: خطر / مشکل
  • فرضیه
  • فرضیه چیست؟
  • یک فرضیه را مطرح کنید
  • پیگیری: فرضیه Zirx را شناسایی کنید
  • حداقل معیارها
  • معیار حداقل برای موفقیت چیست؟
  • یک فرمول برای MCS خود ایجاد کنید
  • اختیاری: محاسبه برای راه اندازی را انجام دهید
  • تکنیک های MVP
  • تکنیک های MVP – ایمیل ها، سایه ها، ۴۰۴، و به زودی
  • تکنیک های MVP بیشتر: توضیح دهنده، صفحه فرود جعلی، و آزمایش های زمین
  • حتی تکنیک های MVP بیشتر: Concierge، piecemeal، و Wizard of Oz
  • MVPs مبتنی بر ایمیل
  • Shadow buttons
  • MVP های ۴۰۴ و به زودی
  • Explainer videos
  • Piecemeal MVPs
  • Concierge service MVPs
  • اجرای آزمایش ها
  • اختیاری: چگونه شرکت های بزرگ در مورد آزمایش MVP فکر می کنند؟

  • ارزیابی نتایج و یادگیری از آنها