شاید شما طراح وبی هستید که به دنبال یک ابزار با هزینه کمتر برای ایجاد وب سایت های سفارشی هستید؟ یا شاید شما یک برنامه نویس هستید که می خواهد سریعا رابط های نمونه اولیه را ایجاد کند؟ آیا شما طراح UX / UI هستید که سعی در تکرار از طریق رابط های تولید چندگانه دارد؟ شاید هم شما یک طراح با تجربه تلفن همراه باشید که به دنبال جایگزین سبک برای فتوشاپ است. دلیل شما هر چهکه باشد این دوره برای یادگیری  ابزار طراحی دیجیتال Sketch طراحی شده است. Sketch به شما اجازه می دهد تا نمونه های اولیه عالی از وب سایت ها، اپلیکیشن های تلفن همراه، اپلیکیشن های نرم افزاری، اپلیکیشن های تبلت و غیره ایجاد کنید. Sketch برای داشتن طراحی سریع و سبک طراحی شده است. در این دوره با Sketch، ابزارهای آن، رابط های کاربری طراح برای اپلیکیشن های مبتنی بر وب و موبایل، تمرینات آزمایشی با کیفیت بالا که بر اساس یک توسعه دهنده حرفه ای طراحی شده اند و غیره آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی Sketch
  • نصب Sketch
  • رابط Sketch
  • صفحات سطح بالا
  • پلاگین ها و قدرت آنها
  • درک رابط Sketch
  • لیست لایه Sketch
  • لیست لایه ها چگونگی سازماندهی فایل طراحی شما را نشان می دهد
  • درک رابط کاربر لیست لایه ها
  • artboards برای چه کاری هستند؟
  • لایه ها – انتخاب، حرکت، حذف، قفل و گروه بندی
  • استفاده از artboards، صفحات و لایه ها با هم
  • خودتان آن را امتحان کنید – محیطی برای ایجاد یک وب سایت با استفاده از لایه ایجاد کنید
  • نتیجه
  • پنل بازرسی Sketch
  • قدرت پنل بازرسی
  • آپشن های تنظیم
  • Layer Properties + Resizing Constraints
  • Text Fields،  Mousekeys و معادلات ریاضی
  • استایل های لایه
  • اکسپورت کردن
  • toolbelt جدید
  • ایجاد عناصر در Sketch
  • نحوه مدیریت و اضافه کردن عناصر به طراحی شما
  • اضافه کردن و ویرایش اشکال
  • عملیات بولین
  • تایپوگرافی
  • استفاده از ماسک در Sketch
  • گروه بندی عناصر با هم
  • بیایید آن را امتحان کنیم
  • نتیجه
  • سازمان دهی و یکپارچگی: استایل های لایه، استایل های متن و سمبل ها در Sketch
  • سازماندهی مهم است ولی ثبات مهم تر است
  • استایل های لایه
  • استایل های متن
  • سمبل ها
  • نامگذاری کنوانسیون ها
  • طرح بندی و شبکه
  • استفاده از استایل های لایه، استایل های متن و سمبل ها در طراحی UI خود
  • چرا آن را امتحان نمی کنید؟
  • نتیجه
  • اکسپورت کردن Assets از Sketch
  • بعد از طراحی چه اتفاقی می افتد؟
  • نحوه اکسپورت کردن و پیشوندهای مجاز
  • ایجاد لایه های قابل اکسپورت
  • پیش نمایش طراحی در Sketch Mirror
  • تست نمونه اولیه با InVision
  • کنوانسیون نامگذاری مناسب و بهینه سازی Assets
  • ساخت یک رابط موبایل با Sketch
  • ساخت یک رابط کاربری تلفن همراه با مهارت های اصلی که آموخته اید
  • ایجاد یک artboard و ایجاد طرح بندی
  • ایجاد wireframe + High fidelity wireframe
  • استایل لایه + متن
  • طراحی صفحات متعدد با کامپوننت های مشابه
  • اکسپورت عناصر + ترجمه به styleguide برای توسعه دهندگان
  • جمع بندی
  • نتیجه
  • استفاده از Craft Plugin اپلیکیشن InVision در Sketch
  • استفاده از Craft Plugin اپلیکیشن InVision برای صرفه جویی در زمان
  • Craft Sync
  • Craft Library
  • Craft Data
  • Craft Duplicate
  • Craft Freehand & Stock
  • جمع بندی