خانه / برنامه نویسی / آموزش رسانه های اجتماعی برای رهبری

آموزش رسانه های اجتماعی برای رهبری

با استفاده ازقدرت شبکه های اجتماعی، مسیر هدایت شرکت خود را هدایت کرده و به عنوان یک مدیر اجرایی، یک برند اختصاصی و قوی ایجاد کنید. مدرس این دوره آموزشی، نشان می دهد که، به عنوان یک مدیر ارشد سازمان، چطور از شبکه های اجتماعی برای فروش استفاده کرده، شرکت خود را واجد صفات انسانی کنید، و در هنگام بروز بحران، کنش گرا و فعال باشید، همزمان با اینکه خود را به عنوان پیشرو در صنعت ثابت می کنید. یاد بگیرید چطور نظرات خود را در محتوی شرکت اعمال کنید، از روش cross-promote برای انتشار محتوی شبکه خوددر شبکه های دیگر، استفاده کنید، و میزان تاثیر گذاری تلاش های خود را ارزیابی کنید و موارد بیشتر دیگر.

مباحث دوره:

  • رهبری در شبکه های اجتماعی
  • پذیرفتن شبکه های اجتماعی سازمانی
  • واجدصفات انسانی کردن سازمان
  • پذیرفتن نتایج روابط عمومی PR
  • هدایت کردن صنعت
  • ایجاد یک برند به یادماندنی
  • ایجاد فروش
  • هماهنگی با موضوعات مربوط به مدیرارشدسازمان
  • هدایت کردن روایت
  • نشان دادن قدرت رهبری
  • کم کردن از شدت بحران
  • نمونه موردی برایخبرگینوآورانه
  • تصورات غلط
  • رهبران چگونه شبکه های اجتماعی را متحد می کنند
  • مشخص کردن اهداف استفاده از شبکه های اجتماعی
  • تعیین کنید این که کدام الگو ها را انتخاب کنید
  • انتخاب ابزار ها و کانال های صحیح
  • برای تخصیص منابع اهمیت قائل شوید
  • انتخاب یک برنامه تعامل استراتژیک
  • بررسی ماهانه نتایج
  • هماهنگی با شبکه های اجتماعی شرکت
  • ارتقاء مطالب شبکه های اجتماعی شرکت
  • با استفاده از حساب های کاربری شرکت ارتقاء پیدا کنید
  • نظرات خود را درمحتوی شرکت اعمال کنید
  • شبکه های اجتماعی را مدیریت کنید

لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

نرم افزار تحت ویندوز چیست؟ به همراه مزایای برنامه های ویندوزی

بعد از اینکه مقاله برنامه تحت وب چیست؟ را در سایت منتشر کردیم حال میخواهیم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *