تحلیل رقابتی و بازار برای موفقیت محصول بسیار مهم است. آنها به شما در درک رقابت، اندازه بازار خود، و کشف کردن از ویژگی های از دست رفته خود از طراحی کمک می کند. در این دوره با نکاتی برای تحلیل رقابت و بازار، نحوه تصمیم گیری در صورت بزرگ بودن بازار برای به حد کافی برای پشتیبانی از محصول، نحوه یافتن رقبای مستقیم، غیر مستقیم و بالقوه در فضای شما، نحوه ایجاد جدول مقایسه ویژگی ها برای تحلیل شکاف های محصول آشنا می شوید.

سرفصل:

  • تحقیقات بازار
  • تحقیقات بازار: اندازه بازار
  • رقبا
  • مقدمه ای برای پیدا کردن رقبا
  • پیدا کردن رقبا به عنوان یک مدیر محصول
  • رقبای مستقیم، غیر مستقیم و بالقوه و تاثیر آنها
  • پنج معیار برای درک رقبا
  • سه معیار آخر برای درک رقبا
  • نظارت بر رقبای
  • جداول ویژگی ها
  • جدول ویژگی چیست؟
  • جدول ویژگی را کنار هم قرار دهید
  • تمرین ایجاد یک جدول ویژگی
  • نتیجه
  • شما در نهایت به عنوان یک مدیر محصول چکار می کنید؟