همانطور که شما تخصص و زمان خود را به جای یک محصول ملموس به فروش می رسانید، محتوای بازاریابی شما باید به سرعت نشان دهد که شما قابل اعتماد، بسیار ماهر و قادر به حل یک مشکل فوری هستید. در این دوره، به نحوه فروش خدمات حرفه ای می پردازیم. به همین منظور با نحوه تمرکز بر مشکل اصلی، یادگیری از دید مشتری نگاه کردن برای درک بهتر نحوه خرید مشتریان و نحوه به خدمت گرفتن آنها، ایجاد وب سایت برای که ترافیک را در اختیار شما قرار می دهد، تبدیل مشتریان به طرفداران شما و غیره آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی
  • تمرکز بر وعده اصلی خود برای مشکل اصلی
  • درک مشتری ایده آل شما
  • ایجاد پروفایل مشتری ایده آل
  • رفع مشکل در مقابل  فروش راه حل
  • ایجاد تعهدات
  • نقشه سفر مشتری خود
  • خلاصه ساختار وب سایت
  • وب سایت به عنوان مرکز ارتباطات
  • ساخت پلتفرم محتوا
  • ایجاد استراتژی محتوا
  • رهبری و پرداخت مشتری
  • ریتم قرارملاقات
  • استفاده از کانال های تبلیغاتی
  • مشتریان انبار
  • ساخت یک فرآیند ارجاع
  • و غیره