آیا ایده ای برای یک دنیای بازی دارید، اما مطمئن نیستید که چطور gameplay loop را درک کنید؟  اگر چنین است، مبانی طراحی بازی مکانیک البته برای شماست. اول، اهداف بازی را تجزیه و تحلیل کنید. بعد، سرگرمی دنیای خود را پیدا کنید. در نهایت، گیم پلی خود را مستندسازی و تحلیل کنید و خود را برای تکرار پس از نمونه سازی آماده کنید. پس از اتمام این دوره، شما باید درک و مهارت لازم برای شروع مکانیک سازی برای بازی آینده خود داشته باشید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • درباره تجربه بازی
  • تعریف یک تجربه بازیکن جذاب
  • دادن لایه های تجربه به بازیکنان
  • تنظیم محدودیت برای تجربه کاربری
  • پلن طراحی
  • اصلاح عناصر راه در تجربه بازیکن پایدار است
  • مستند سازی رویدادهای توسعه بازی
  • بهینه سازی بازی برای سرگرمی
  • اجتناب از حواس پرتی در بازی
  • بازخورد کاربر
  • ایجاد یک کاربر هدف مشخص
  • نگه داشتن طراحی و منابع تیم در همگام سازی
  • ساختن فهرست دارایی بهینه شده
  • تفکر از طریق اولویت های طراحی
  • بهینه سازی چرخه توسعه بازی
  • کار با Prototyping
  • طراحی با تصویر بزرگ در ذهن
  • ساختن حلقه های بازخورد داخلی
  • خلاصه دوره
  • مراحل بعدی