آنها از contacts استفاده می کنند تا در Office 365 ارتباط برقرار کنند  و همکاری کنند که در این حین دانشی از Office 365 People tool وجود دارد. در این دوره اضافه کردن و استفاده از مخاطبین و اطلاعات تماس (مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن و غیره) را یاد خواهید گرفت. سپس، شما لیست های تماس و ایجاد کتابچه راهنمای کاربر از این لیست ها و یا قابلیت واردات / صادرات از لیست تماس ها را بررسی خواهید کرد. در نهایت شما کشف می کنید که چگونه با پوشه های تماس کار کنید.

سرفصل:

  • استفاده از Office 365 People
  • شروع کار
  • افزودن مخاطبین
  • کار با مخاطبین
  • استفاده از مخاطبین
  • ایجاد و ویرایش لیست های تماس
  • وارد کردن و صادرات مخاطبین
  • پیوند مخاطبین
  • قرار دادن مخاطبین
  • کار با پوشه های تماس
  • ایجاد یک گروه