ارتباطات بصری، سلاح سری بازاریابان است. به کمک آن داستان خود را بدون کلمات بیان می کنید و تأثیر سریع در مخاطبان ایجاد می کند. در این دوره با معرفی ارتباطات بصری، دلایل اهمیت آن برای کسب و کارهای مدرن، مصورسازی داده، داستان سرایی بصری، و ارتباطات خارجی در مقابل ارتباطات داخلی و غیره آشنا می شوید.

سرفصل:

  • نکات ارتباط بصری
  • ارتباطات بصری چیست؟
  • ارتباطات بصری در اطراف ما است
  • ارتباطات بصری می تواند ایده های گسترده ای را به اشتراک بگذارد
  • مصورسازی داده ها
  • ارتباطات بصری می تواند نتیجه گیری سریع را انجام دهد
  • چرا بازاریابان نیاز به ارتباطات بصری دارند؟
  • ارتباطات بصری می تواند اطلاعات کلیدی را به اشتراک بگذارد
  • com داخلی نیاز به ارتباطات بصری دارند
  • داستان سرایی بصری چیست؟
  • تغییرات کوچک بصری می تواند حجم ارتباط برقرار کند
  • نگه داشتن مخاطب از ذهن
  • این اشتباه را در تصاویر خود انجام ندهید
  • کیفیت ارتباطات بصری مهم است