با افزودن کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) به ترکیب بازاریابی خود، می توانید محصولات و خدمات خود را با مشتریان بالقوه که در وب جستجو می کنند متصل کنید. در این دوره، اصول اولیه PPC را با کشف نحوه راه اندازی و مدیریت کمپین ها در دو پلتفرم PPC پیشرو – Bing Ads و Google AdWords یاد می گیرید. همچنین با مبانی تبلیغات PPC، نمایش تبلیغات با با متدهای هدفمند، ایجاد حساب های تبلیغاتی و نحوه دسترسی به کاربران، راه اندازی اولین کمپین PPC در Bing Ads و Google AdWords، راهنمایی های بودجه بندی و غیره آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • درک مبانی تبلیغات پرداخت برای هر کلیک
  • بازاریابی PPC چیست؟
  • درک تفاوت بین تبلیغات جستجو و نمایش
  • نقشه برداری بازاریابی PPC به قیف فروش
  • استفاده از سازمان های بازاریابی و متخصصین کمپین
  • ایجاد یک حساب Bing Ads
  • ایجاد حساب Google AdWords
  • اعطای دسترسی به کاربران شخص ثالث
  • راه اندازی یک کمپین در Bing Ads و Google AdWords
  • تنظیم انواع مطابقت کلمه کلیدی
  • کپی رایت برای تبلیغات PPC
  • بهبود نمره کیفیت تبلیغات خود در سراسر شبکه های مختلف
  • استفاده از اهداف و پیگیری تبدیل
  • مدیریت مشکلات رایج در تبلیغات PPC
  • و غیره